Na podstawie § 10  ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz.U.poz.491), w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie obywateli, informujemy:

Z dniem 23 marca 2020 r. zmienia się zasady przyjmowania klientów w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy oraz w Delegaturach: w Toruniu i we Włocławku.

       Zawieszamy wtorkowe dyżury (do godz. 17.00) do odwołania.

Wizyty klientów - w szczególności w zakresie pomocy  konsumenckiej - będą umawiane w sytuacjach wyjątkowych  wyłącznie po wcześniejszej rejestracji telefonicznej pod numerami:

  • 52 323-16-24 (Inspektorat w Bydgoszcz)
  • 56 651-09-40 (Delegatura w Toruniu)
  • 54 231-41-21 wew. 24 (Delegatura we Włocławku)

 

W zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych wszystkich klientów, którzy chcą skorzystać z prawa zapoznania się z dokumentacja uprzejmie prosi się o uprzedni kontakt telefoniczny.

W przypadku konieczności  skontaktowania się z nami prosimy o korzystanie z:

  • informacji telefonicznej
  • poczty elektronicznej
  • Elektronicznej Skrzynki Podawczej

Dane kontaktowe dostępne są pod komunikatem.

 

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy

ul. Jagiellońska 10
85-020 Bydgoszcz

tel. 52 323-16-10

fax 52 322-58-13, 52 323-16-27

Porady konsumenckie: tel. 52 323-16-24

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza  /0cxqd7j02c/SkrytkaESP

 

Urząd jest czynny w godzinach od 7:15 do 15:15 natomiast we wtorki od 7:15 do 17:00

 

 Delegatura w Toruniu Delegatura we Włocławku
 ul. Moniuszki 15/21  ul. Miedziana 2/4
 87-100 Toruń  87-800 Włocławek

 tel. 56 655-43-92

fax. 56 655-43-93

tel. 54 231-41-21

fax. 54 232-59-54

Porady konsumenckie: tel. 56 651-09-40 Porady konsumenckie: tel. 54 231-41-21 wew. 24
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

WAŻNE INFORMACJE

Ostatnie kilkanaście dni spowodowało, że nasze życie zostało przestawione na zupełnie nowe tory. Dotyczy to również sfery konsumenckiej. W związku z powyższym bardzo często pojawiają się pytania oraz wątpliwości, jakie w danej sytuacji prawa przysługują konsumentom a jakie obowiązki ciążą na  przedsiębiorcach prowadzących różnorakie formy sprzedaży towarów i usług.

W obecnej, skomplikowanej epidemiologicznie sytuacji, kontakt z urzędami oraz organizacjami społecznymi dedykowanymi do wsparcia konsumentów jest utrudniony a czasami nawet całkiem uniemożliwiony.

Chcąc zwiększyć wsparcie informacyjne dla konsumentów, na naszej stronie umieściliśmy linki do stron dedykowanych dla tych wszystkich, którzy mają  pytania dotyczące sfery konsumenckiej. Zapraszamy do jak najszerszego korzystania z tego typu wsparcia informacyjnego.

https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=16342

https://www.uokik.gov.pl/koronawirus.php.

Strona z poradami związanymi z koronawirusem przygotowana przez Stowarzyszenie Aquila https://prawo-konsumenckie.pl/wp-content/uploads/2020/03/PYTANIA-I-ODPOWIEDZI.pdf

Strona https://e-konsument.com/ - przygotowane przez Stowarzyszenie Aquila narzędzie do automatycznego uzyskiwania porad konsumenckich w innych sprawach niż związane z koronawirusem.