Drukuj

Mimo trwającej epidemii Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy nie zapomniał o niesieniu pomocy i przekazywaniu swojej wiedzy Konsumentom. Podobnie jak w ubiegłych latach, aktywnie włączyliśmy się w obchody Światowego Dnia Konsumenta.

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną nie byliśmy w stanie zorganizować spotkań z seniorami, które były naszą wieloletnią tradycją.

Staramy się jednak swoim doświadczeniem oraz wiedzą wspierać wszystkich z Państwa. W celu dotarcia do jak najszerszego grona Konsumentów odwiedziliśmy lokalne radio. W czwartek 18 marca 2021 r.  słuchacze „Radia PiK”,  mieli możliwość wysłuchania wywiadu z naszym pracownikiem, który wziął udział w audycji „Pytać każdy może”. Warto podkreślić, że w trakcie audycji, słuchacze mieli możliwość zadawania pytań.

Dodatkowo w poniedziałek 15 marca 2021 r. dla wszystkich Konsumentów, w siedzibie Inspektoratu odbył się telefoniczny dyżur konsumencki.

Ponadto, w tym roku skorzystaliśmy z metod porozumiewania się na odległość  i zorganizowaliśmy spotkania dla wchodzących w dorosłość uczniów szkół ponadpodstawowych. Zajęcia przeprowadzone zostały zdalnie dla klas o profilu handlowym Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy oraz Zespołu Szkół Ekonomicznych w Toruniu.  Dodatkowo Zespół Szkół Ekonomicznych we Włocławku otrzymał od nas materiały mogące posłużyć w pracy własnej nauczycieli.

Nie zapomnieliśmy o nieco młodszych konsumentach. Zdalnie odwiedziliśmy również uczniów Szkoły Podstawowej Nr 6 w Toruniu. Celem naszych spotkań było rozbudzenie świadomości konsumenckiej oraz dostarczenie młodym konsumentom informacji o ich najważniejszych prawach i obowiązkach.

Wierzymy, że przekazana przez nas wiedza, zarówno uczniom jak i każdemu z Państwa, pozwoli świadomie korzystać z ofert sklepów, a zdobyte podczas spotkań i audycji informacje zaprocentują w przyszłości. Żywimy  również nadzieję, iż przyszły rok przyniesie możliwość wspólnego spotkania i podzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem z szerszym gronem zainteresowanych.

Przypominamy, że istnieje szereg instytucji mogących pomóc konsumentom w dochodzeniu roszczeń. Wszystkie z nich znaleźć mogą Państwo w wyszukiwarce instytucji dostępnej na stronie https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php

Informujemy, iż osoby, które chcą uzyskać pomoc mogą zgłosić się np. do:

Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy

tel.: 52 323-16-10,

porady konsumenckie: tel. 52 323-16-24 / 52 323-16-25

fax 52 322-58-13, 52 323-16-27

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza:  /0cxqd7j02c/SkrytkaESP

 

Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Bydgoszczy (dla miasta Bydgoszcz)

tel.: 52 58 58 428

fax: 52 32 88 875

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bydgoszczy (dla powiatu bydgoskiego)

tel.: 52 58 10 283 (wtorek), 795 492 683 (czwartek)

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Toruniu (dla miasta Toruń)

tel.: 56 611 86 40, 56 611 86 41

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Toruniu (dla powiatu toruńskiego)

tel.: 56 662 88 11

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Włocławku (dla miasta Włocławek)

tel.: 54 414 43 05

fax 54 41 36 00

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiatowego Rzecznika Konsumentów we Włocławku (dla powiatu włocławskiego)

tel.: 54 230 46 12

fax: 54 230 46 71

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Grudziądzu (dla miasta Grudziądz)

tel.: 56 451 02 16,  885 887 049

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Grudziądzu (dla powiatu grudziądzkiego)

tel.: 56 451 44 07

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Inowrocławiu (dla powiatu inowrocławskiego)

tel.: 52 359 21 06

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Odsłony: 132